Megrendelés leadása

A megrendelés leadásához böngésszen a termékek között, és használja a kosárba helyezés gombot. Győződjön meg róla, hogy a megfelelő tartozékokat és termékkonfigurációkat választja. Ha segítségre vagy további információra van szüksége, bármikor írhat nekünk WhatsAppon a felső sávban található gomb segítségével, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

Miután befejezte a termékek kosárba helyezését, megadta a számlázási és szállítási adatokat, kiválasztotta a fizetési módot, és sikeresen leadta a rendelést, e-mailben vagy SMS-ben visszaigazolást kap. A kiválasztott fizetési módtól függően a megrendelését azonnal vagy a fizetés beérkezése után feldolgozzuk. Ha banki átutalást választ fizetési módként, a megrendelést visszaigazoló e-mailhez proforma számlát csatolunk. Kérjük, hogy a banki átutalásnál a rendelés számát használja hivatkozásként. Megrendelését a fizetés beérkezése után dolgozzuk fel. Banki adataink a visszaigazoló e-mailben, a proforma számlán és a Rólunk oldalon találhatók.

Megrendelés feldolgozása és feladása

A megrendeléseket (nagyon kevés kivételtől eltekintve) az Európai Unió egész kontinentális területére szállítjuk. Minden megrendelést 2 munkaórán belül feldolgozunk és raktárkészletből teljesítünk, így ha egy terméket a kosárba tudsz tenni és a rendelésed befejezni, akkor az már nálunk van, és még ma vagy másnap elküldhető. Minden termékünk eredeti csomagolásban van, és a szállítás biztonsága érdekében extra csomagolással is rendelkezhet.

Raktárunk szállítási rendje hétfőtől péntekig 8.30 – 15.30 EEST (GMT +2). Nem tudunk megrendeléseket szállítani szombaton, vasárnap vagy törvényes ünnepnapokon.

Szállítási költségek és szállítási idők

A szállítási költségek a megrendelés befejezésekor jelennek meg. A szállítási opció megjelenésekor megadott határidőn belül megkapja a megrendelését. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a becsült idő munkanapokra vonatkozik, és nem tartalmazza a hétvégéket és az ünnepnapokat. Kivételes körülmények között a futárszolgálat miatt késések fordulhatnak elő.

A biztonságos szállítás érdekében javasoljuk, hogy a csomagot még a kézbesítő személy jelenlétében nyissa ki, még akkor is, ha a csomagoláson nem látható sérülés jele.
Ha a csomagolásban lévő tárgyak bármelyike megsérült, kérje meg a futárt, hogy írjon egy jegyzőkönyvet, amelyben részletesen leírja a tárgyak sérülését, és csatoljon fényképeket. Ezt követően kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy WhatsAppon keresztül, és mi megtaláljuk az Ön helyzetére legmegfelelőbb megoldást.
Nem vagyunk felelősek és nem tudjuk megtéríteni a vásárlóknak az olyan eseteket, amikor a futárt nem kérték fel ilyen jelentés megtételére, és a termékeket sérülten szállítják.